header eures

Работни места

Информация за работа
Специалист труд и работна заплата/ Payroll specialist
Top Skills Recruitment 27 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: София
Категории на работа: Човешки ресурси
Диапазон заплата: лв 1500 - 1800 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: 
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: Английски език
Ниво на владеене: B2 независимо (свободно владеене)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: Стандартно
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: град София
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2021-04-16
Изисквания
Минимално образование : Бакалавър или колеж
Степен:
Минимален опит: 1-2 години
Статус
Брой свободни места: 1
Дата на публикуване: 2021-04-16
Край на публикуване: 2021-05-16
Описание

“Top Skills Recruitment” е агенция за подбор на персонал, създадена от професионалисти с дългогодишен опит в сферата на изнесените услуги. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им развитие и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.

За наш клиент - компания, извършваща финансови, счетоводни и юридически услуги, както и данъчни консултации на редица български и международни компании, търсим Специалист труд и работна заплата.

Част от Вашите задължения:
• Обработване и контрол на всички първични документи, отнасящи се до начисляване и обработване на работните заплати
• Калкулиране на заплати
• Съдействие при подготовка за процедура по лизинг на персонал

Необходими умения:
• Висше икономическо образование или релевантно на длъжността
• Опит в областта на ТРЗ и администриране на персонал
• Опит със счетоводен софтуера
• Владеене на английски език - В2-В2+
• Отлично познаване на българското данъчно, трудово и осигурително законодателство
• Много добри умения за работа с Microsoft Excel
• Висока степен на отговорност и лична организираност
• Умения за приоритизиране и спазване на срокове

- Опит с Business Navigator и OMEX ще се счита за предимство.

Предложението включва:
• Стандартно работно време - понеделник-петък от 09:00 до 17:30 ч.
• Страхотна възможност за професионално и личностно развитие
• Отлични условия на труд
• Международна среда, която предлага ежедневен контакт с екипи в други страни
• Допълнителни предимства като ваучери за храна и здравно осигуряване


Ако позицията представлява интерес за Вас, ще очакваме Вашата автобиография на английски език!

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат третирани с необходимата конфиденциалност.

Съдействието на Топ Скилс в намирането на нова професионална възможност и кариерно консултиране са напълно безплатни за кандидатите.


Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017
Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017


С настоящото кандидатстване давате съгласието си обработката на личните Ви данни с цел осигуряване на временна, срочна или постоянна работа и предоставяне на възможности за наемане на работа и за бъдещи проекти, да се извършва от „Топ Скилс Рекрутмънт“ в пълно съответствие с ОРЗД и всички други действащи закони за защита на личните данни.

Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Анкета - Доволни ли сте от услугите на EURES България?

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES