header eures

Работни места

Информация за работа
Сътрудник в отдел Документарно обслужване на външно-търговски сделки
Фарм Сенс АД 145 дни преди
Преглед
Държава: България
Категории на работа: Търговия
Диапазон заплата: лв 2000 - 3000 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: бруто
Шофьорска книжка/Driving license: не/no
Пощенски код:
Езикови умения: Английски език
Ниво на владеене: C1 компетентно (ефективно прилагане)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: 09:00-18:00
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: София, 1113, ул. Коста Лулчев No20
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2020-02-20
Изисквания
Минимално образование : Бакалавър или колеж
Степен:
Минимален опит: 1-2 години
Статус
Брой свободни места: 1
Дата на публикуване: 2020-02-20
Край на публикуване: 2020-06-07
Описание

        Да осигурява навременно, точно и ефективно изпълнение на договорите за покупко-продажба

-          Да гарантира издаването и представянето на съответните документи на страните по търговската сделка  

-          Да осъществява връзка с търговци, спедитори, складове, финансови институции, контролни организации, фитосанитарни, пристанищни власти, купувачи, продавачи,   корабни агенти и др.

-          Навременно да издава уведомления/нотиси към заинтересованите страни ( такива като договори, номинации на кораби, апроприации и т.н.)

-          Да проследява, съхранява и архивира информация и документация, свързана с изпълнението на договорите

Квалификация

-          Бакалавър или магистър по  Международен Бизнес, Външна търговия, Логистика и др.

-          Отлично владеене и работа с MS Office ( Word, Excel) 

 Отлично владеене на английски език

-          Опит с Внос / Износ на стоки, документарно обслужване на външно-търговски сделки, корабни документи, сертификати е предимство

-          Познания за Incoterms 2010 са предимство

-          Познания на  GAFTA и FOSFA условията на търговия е предимство

-   

Предпочитани умения

            Инициативност, добри междуличностни и комуникационни умения с различни типове хора

-          Добри аналитични умения

-          Високо организиран и умел в изпълнението на няколко задачи едновременно

-          Умение  за ефективна работа под стрес в екип

Кандидатствай

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES