header eures

Работни места

Информация за работа
Compliance & Customer Support
Cross Source 50 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: София
Категории на работа: ИТ административни услуги
Диапазон заплата: лв 1600 - 1800 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: 
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: 
Ниво на владеене: 
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: 9-18
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: София
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2021-08-02
Изисквания
Минимално образование : Бакалавър или колеж
Степен:
Минимален опит: 1-2 години
Статус
Брой свободни места: 1
Дата на публикуване: 2021-08-02
Край на публикуване: 2021-10-07
Описание

За наш клиент търсим: Compliance & Customer Support

Основни изисквания за заемане на длъжността:
- Перфектен Английски – устен и писмен
- Опит на посочената позиция в индустрията: Forex / CFD's / Бинарни опции – минимум 1 година
- Опит с компютърни програми, като: Microsoft Office, CRM и KYC (Excel доклади)
- Бързи реакции и силни комуникативни умения за разрешаване на различни казуси
- Работа с клиенти на Компанията, по телефона, емейл, чат, друго
- Опит в боравене с документи и верификация на данни
- Опит във водене на преговори – предишен опит се счита за предимство
- Умения за разрешаване на различни казуси, касаещи клиентите и техните акаунти, МТ4 - МТ5 платформи, трейдове, друго
- Предишен опит с регулирани компании се счита за голямо предимство

Характер на работата:
- Работa с документи на клиенти за заверяване на техният акаунт и/или други искания
- Провеждане на редовни доклади (KYC) за клиентите на Компанията
- Предоставяне на информация и помощ на клиентите в зависимост от техните нужди
- Проверка на входящите документи на клиенти и уведомяване на Ръководството и свързаните с него членове на изпълнителни отдели за неточни, стари документи и/или опити за измама
- Предоставяне на обратна връзка до Ръководството и свързаните с него членове на изпълнителни отдели за състоянието на клиентските сметки, сделки, документация, заявки, въпроси и други
- Докладване на Ръководството и свързаните с него членове на изпълнителни отдели за неотложни технически или софтуерни проблеми на клиентите с уебсайтa на компанията, платформи, чат, и други

Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Nothing found!

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES