header eures

Информация за работа
Customer Success Specialist with Portuguese and English
Pontica Solutions 25 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: София
Категории на работа: ИТ административни услуги
Диапазон заплата: лв 2400 - 2700 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: бруто
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: English and Portuguese
Ниво на владеене: B2 независимо (свободно владеене)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна/Permanent
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: различни 4-часови, 6-часови и 8-часови смени понеделник-неделя в диапазона 13:00 – 02:00
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: София, Черковна 38
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2021-11-12
Изисквания
Минимално образование : Гимназия
Степен:
Минимален опит: 1-2 години
Статус
Брой свободни места: 6
Дата на публикуване: 2021-11-12
Край на публикуване: 2021-12-13
Описание

YOUR ROLE:

  • Manage and serve as the main point of contact for live services (mainly over chat).
  • Monitor live operations and make sudden, late-notice changes when necessary.
  • Proactively solve real-time issues before and as they emerge.
  • Troubleshoot client issues.
  • Work in collaboration with other team members to improve operational performance.

REQUIRED SKILLS:

  • Excellent written and verbal communication skills in Portuguese. Good knowledge of English.
  • Previous experience in а customer-centric role will be a plus, but is not required.
  • Extremely organized and able to manage tasks with a sense-of-urgency.
  • Tech-savvy with strong problem-solving skills.

WHAT WE OFFER:

  • An attractive remuneration, monthly performance bonus & 6-month-review bonus. Referral bonuses.
  • Full training – provided by the client.
  • Additional health insurance and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
  • Open-minded management team promoting innovation, personal, and professional development.
  • Permanent employment; full-time.
  • Employer: Pontica Solutions Ltd.
Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Nothing found!

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES