header eures

Информация за работа
Live Operations Support Specialist with Polish Нов
Pontica Solutions 3 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: Sofia
Категории на работа: Контактни центрове
Диапазон заплата: лв 2100 - 2600 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: 
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: Polish
Ниво на владеене: B2 независимо (свободно владеене)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: different shifts
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: Cherkovna 38
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2021-02-21
Изисквания
Минимално образование : Гимназия
Степен:
Минимален опит: Без опит
Статус
Брой свободни места: 2
Дата на публикуване: 2021-02-21
Край на публикуване: 2021-03-23
Описание

**All interviews will be conducted remotely (online or by phone).

In 5 years, our client has evolved from a start-up to Europe’s leading on-demand logistics platform that allows businesses in any industry to deliver to their customers with never-seen-before speed & efficiency.

Join our new team and work with amazing minds that change the way goods are delivered in urban areas.

YOUR ROLE:

  • Manage and serve as the main point of contact for live services (mainly over chat).
  • Monitor live operations and make sudden, late-notice changes when necessary.
  • Proactively solve real-time issues before and as they emerge.
  • Troubleshoot client and driver issues.
  • Work in collaboration with other team members to improve operational performance.

REQUIRED SKILLS:

  • Excellent written and verbal communication skills in Polish.
  • Good knowledge of English.
  • Previous experience in a customer-centric role, ideally in live customer support.
  • Extremely organized and able to manage tasks with a sense-of-urgency.
  • Logical thinker, who naturally looks to build efficient processes.
  • Tech-savvy with strong problem-solving skills.

WHAT WE OFFER:

  • An attractive remuneration + monthly bonus. Referral bonuses.
  • Different shifts (Monday-Sunday). Transport costs covered.
  • Full training – provided by the client.
  • Additional health insurance and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
  • Open-minded management team promoting innovation, personal, and professional development.
  • Permanent employment; full-time.
  • Employer: Pontica Solutions Ltd.
Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Анкета - Доволни ли сте от услугите на EURES България?

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES