header eures

Работни места

Информация за работа
Live Operations Support Specialist with Spanish
Pontica Solutions София, София, България 102 дни преди
Преглед
Държава: България
Категории на работа: Контактни центрове
Диапазон заплата: лв 2000 - 2500 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: бруто
Шофьорска книжка/Driving license: 
Пощенски код: 1505
Езикови умения: Spanish
Ниво на владеене: C1 компетентно (ефективно прилагане)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: different shifts
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: Cherkovna 38
Начална дата за започване: 0000-00-00 00:00:00
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2020-03-26
Изисквания
Минимално образование : Бакалавър или колеж
Степен:
Минимален опит: 1-2 години
Статус
Брой свободни места: 6
Дата на публикуване: 2020-03-26
Край на публикуване: 2020-12-31
Pontica Solutions https://ponticasolutions.com София, София, България
Описание

In 5 years, our client has evolved from a start-up to Europe’s leading on-demand logistics platform that allows businesses in any industry to deliver to their customers with never-seen-before speed & efficiency. Join our new team and work with amazing minds that change the way goods are delivered in urban areas.

YOUR ROLE:

  • Manage and serve as the main point of contact for live services (mainly over chat).
  • Monitor live operations and make sudden, late-notice changes when necessary.
  • Proactively solve real-time issues before and as they emerge.
  • Troubleshoot client and driver issues.
  • Work in collaboration with other team members to improve operational performance.

WHAT WE OFFER:

  • An attractive remuneration + monthly bonus. Referral bonuses.
  • Different shifts between 08:30 and 03:00. Transport costs covered.
  • Home office option.
  • Online training – provided by the client.
  • Additional health insurance and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
  • Open-minded management team promoting innovation, personal and professional development.
  • Permanent employment; full-time.
Квалификация
Предпочитани умения

REQUIRED SKILLS:

  • Excellent written and verbal communication skills in Spanish. Good knowledge of English.
  • Previous experience in a customer-centric role, ideally in live customer support.
  • Extremely organized and able to manage tasks with a sense-of-urgency.
  • Logical thinker, who naturally looks to build efficient processes.
  • Tech-savvy with strong problem-solving skills.
Кандидатствай

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES