header eures

Работни места

Информация за работа
Online Store Advisor with Portuguese
TELUS International Europe 30 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: София
Категории на работа: Контактни центрове
Диапазон заплата: лв 1800 - 2100 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: 2000
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: Португалски Език и Английски Език
Ниво на владеене: C1 компетентно (ефективно прилагане)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: дневни смени
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: TELUS Tower, Aлабин 1, София
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2021-04-13
Изисквания
Минимално образование : Гимназия
Степен:
Минимален опит: Без опит
Статус
Брой свободни места: 10
Дата на публикуване: 2021-04-13
Край на публикуване: 2021-05-13
Описание

Do you want to get into the Fashion Industry, be part of the Fashion World and represent one of the fastest growing eCommerce companies in Europe? 

If your answer is YES – join the leader of the BPO sector TELUS International Europe!

We are looking for an enthusiastic person to join our NEW team in Sofia.

As an Online Store Advisor with Portuguese, you will be a part of a great team and all together we will:

  • Handle and respond to fashion queries including order taking, product information, tracking deliveries, returns by email and tickets only 
  • Support our clients at every step during the shopping process
  • Identify clients’ needs to achieve the best purchasing experience

We need a candidate with:

  • Fluency in PORTUGUESE
  • Good level of English
  • Affinity for Fashion and e-commerce will be considered as an advantage
  • Previous work experience is not required

We will give you:

  • 20% Permanent discount for our team members of stylish products 
  • Work from Home could be considered as an option
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Full paid training
  • Flexible working hours opportunity
  • Additional health insurance and Transportation allowance
  • Special Discounts and Offers (e.g. Food vouchers, Multisport cards)
  • Special benefits for our team members (Gym, yoga classes, massages and corporate psychologist in the office)
  • Positive international working environment (Relax zones, PlayStation and billiard corners)
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses and Recognition programs

We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team building projects!

It sounds like the perfect job for you? Apply now!

About us: TELUS International Europe is the leader in the BPO sector in Bulgaria. We have almost 50,000 team members across 20 countries. TELUS International Europe offers contact center solutions, ITO and creative customer service support for global customers in over 50 languages.

Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Анкета - Доволни ли сте от услугите на EURES България?

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES