header eures

Информация за работа
Player Support Specialist with French and English
TELUS International Europe 36 дни преди
Преглед
Държава: България
Град/Населено място/City: София
Категории на работа: Контактни центрове
Диапазон заплата: лв 2000 - 2200 Месечно
Размер на работна заплата (бруто/нето)/Salary: 
Шофьорска книжка/Driving license: 
Езикови умения: Френски език и Английски език
Ниво на владеене: C1 компетентно (ефективно прилагане)
Вид заетост: Пълна заетост
Тип заетост: Постоянна/Permanent
Период при срочна заетост/Period: 
Работно време/Working time: дневни смени
Работни часове на седмица/Hours per week: 
Работа на смени и почивни дни/Shifts and days off: 
Заплащане (седмично, месечно)/Way of payment: 
Адрес на месторабота/Location of working place: TELUS Tower, Aлабин 1, София
Начална дата за започване: 
Настаняване от работодателя/Accommodation: не/no
Условия на настаняването/Details on accommodation: 
Изхранване от работодателя/Meals from employer: не/no
Условия на изхранването/Details about meals: 
Пътни разходи до страната/Travel expences : не се поемат от работодателя/no
Информация-пътни разходи/Info on travel expences: 
Друга информация/Other information: 
Публикувано: 2022-10-24
Изисквания
Минимално образование : Не е необходимо
Степен:
Минимален опит: Без опит
Статус
Брой свободни места: 10
Дата на публикуване: 2022-10-24
Край на публикуване: 2022-12-28
Описание

If you are passionate about gaming, join our growing Game Support Team in the biggest BPO provider in Bulgaria - get the job you will enjoy!

A typical day:

  • Be every player's trusty advisor
  • Respond to gamers queries - Only written support
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction

Sounds good, right? 

If you have:

  • Fluency in French and a good command of English
  • Gaming experience - you have played games recently and you can relate to a player’s concept, community, and mindset
  • Player empathy and understanding a player’s perspective when tackling their issues 
  • Understanding of Player Support
  • Desire to help the players as best as possible and to contribute to the team’s success 

We offer:

  • Work from Home availability
  • Fully Paid Training from Home
  • Attractive salary
  • A supportive and environment that values collaboration with great energy
  • Career development opportunities
  • International modern working environment (Relax zones, PlayStation)
  • Special benefits for our team members (e.g. gym, yoga classes, massages and corporate psychologist in the office and many others)
  • Additional health insurance & Transportation allowance
  • Employee referral bonuses & Recognition programs
  • Supportive work-life balance policies assistance and learning

We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team building projects!

It sounds like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS International Bulgaria is the leader in the BPO sector with a team of over 3800 people in Sofia and Plovdiv. We have almost 55,000 team members across 20 countries. TELUS International Bulgaria offers contact center solutions, ITO and creative customer service support for global customers in over 50 languages.
Квалификация
Предпочитани умения
Кандидатствай

Анкети

Nothing found!

Получавайте актуална информация свързана с услугите на EURES